آخرین اخبار
کد مطلب: 80489
رئيس پانزدهمين جشنواره بين‌المللي رويان خبر داد
۲۲۲ طرح تحقيقاتي از ۳۷ کشور جهان در جشنواره پزشکي رويان/ ايران و آمريکا در صدر
تاریخ انتشار : 1393/06/08
نمایش : 2374
رئيس پانزدهمين جشنواره بين‌المللي رويان با اشاره به برگزاري اين جشنواره از ۱۲ تا ۱۴ شهريور گفت: ۲۲۲ طرح تحقيقاتي از ۳۷ کشور جهان در اين جشنواره ارائه شده است که کشورهاي آمريکا و ايران بيشترين سهم را دارا هستند.
به گزارش سلام لردگان، حميد گورابي رئيس پژوهشگاه رويان که رياست پانزدهمين جشنواره بين‌المللي تحقيقاتي رويان را بر عهده دارد در نشست خبري خود از ارائه 227 طرح تحقيقاتي از 37 کشور جهان در اين جشنواره خبر داد.
 

وي گفت: بيشترين طرح‌هاي تحقيقاتي از کشورهاي آمريکا با 29 ، ايران با 22، چين با 17 ، ايتاليا 15 ، ژاپن 14، هند با 13 و انگلستان با 12 طرح به جشنواره رويان فرستاده شده است.

رئيس پانزدهمين جشنواره بين‌المللي رويان با بيان اينکه 8 نفر به عنوان برنده جشنواره بين‌المللي تحقيقاتي رويان انتخاب شده‌اند، گفت: خانم پروفسور سوفيه روسو از کشور فرانسه برنده گروه ژنتيک و آندرولوژي، خانم پروفسور کريستين هنس از کشور هلند برنده گروه اخلاق پزشکي، پروفسور گوهينگ بان از کشور آمريکا برنده گروه جنين شناسي و بيوتکنولوژي، خانم پروفسور کريستيان آمورين از کشور بلژيک برنده گروه ناباروري، خانم پروفسور ميلنا بلين از کشور هلند برنده گروه سلول‌هاي بنيادين، خانم پروفسور آنه بقون ون اوقکوقن از کشور فرانسه برنده گروه سلول درماني، دکتر سيده نفيسه حسني برنده طرح برگزيده ايراني  و دکتر روح‌الله فتحي ديگر برگزيده ايراني به شما مي‌رود.

وي همچنين افزود: در کنار پانزدهمين جشنواره بين‌المللي رويان، پانزدهمين کنگره بين‌المللي پزشکي توليد مثل و دهمين کنگره بين‌المللي سلولهاي بنيادين نيز برگزار مي‌شود.

گورابي با بيان اينکه مقالات ارائه شده در حوزه پزشکي توليد مثل و سلولهاي بنيادين از 4.5 تا 14.5 امتياز علمي براي شرکت‌کنندگان دارد، گفت: مجموعاً 739 مقاله به دبيرخانه اين دو کنگره رسيده است که نسبت به سال گذشته 90 مقاله اضافه شده است.
منبع. فارس

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس